Page 1 of 5

Low as you can go.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 3:57 am
by TrouserGrandPap
As a big fan of http://www.lowbrow.com
I'd like that you'd share yer lowest moments.
To brake the ice... My lowest part. (I think)

Once, when making out with this really hot girl when was a festival time, we drifted into a bathroom of some restaurant and started to get really fussy and warm, and hard. (I had eaten spicy food the whole day, which is not good for my stomach.)
When I got girls pants down, I let the most motherfucking fart I've ever heard.
And ouh yeah, shat my pants there as well.
As you can guess, I didnt get laid. Had to walk shit in my pants rest of the day.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 5:11 am
by Psyonide
Wow.
Thats... just wow.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 5:22 am
by TrouserGrandPap
Really?
Damn I'm proud.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 6:37 am
by Psyonide
As much as I hate reality TV (and I really do fucking loathe it), I find these sites stupidly addictive. First it was grouphug, now theres lowbrow.
It's all there; the basest of human behaviour laid out as confessions or sordid tales, but unlike the stuff pumped out over the airwaves there's no incentive here to please. No rewards, no big cash payouts. No real reason for people to share anything, except for the chance to anonymously confess something to thousands on strangers that you'd never share with people you know in the real world.
Granted there's a fair whack of stuff there that's complete bullshit, and obviously so, but even then most of it is still entertaining.

Just call me mister sieve, sorting through the dregs of other's lives for my own amusement.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 10:21 am
by TrouserGrandPap
It's pretty addictive. Been reading it about 3 months.
Once even stayed there for 5 hours row.
If that ain't 'low, don't know what is. :lol:

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 12:55 pm
by YarnIsland
'Forbidden

You don't have permission to access / on this server'

WHAT THE HELL IS THAT FOR.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 3:07 pm
by mithril721
Man, Trousers... that's pretty bad.

Where are you from anyway? Just curious, cause it seems like maybe English isn't your language of choice. I don't mean any offense by that or anything... just wondering.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 3:12 pm
by mithril721
Hmm.. I guess I found my answer in that other thread... nevermind.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 3:40 pm
by Psyonide
Yarn is too pure of heart and mind to be let in to Lowbrow. Aww, no stories of other people beating off for Yarn. :)

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 8:53 pm
by YarnIsland
I don't know how I feel right now.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 11:56 pm
by Psyonide
Confused and aroused is my guess.

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 11:58 pm
by YarnIsland
"Mommy, why is my penis pointing?"

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 1:02 am
by FunnyComic Lover
Oh man, hahaha!

That gave me a hearty chuckle.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 1:52 am
by Psyonide
FunnyComic Lover wrote:That gave me a...


I honestly wasn't expecting to read 'hearty chuckle' after that line.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 2:06 am
by FunnyComic Lover
Actually it was a subtle message, in which hearty chuckle was meant to be interpreted as 'heaving boner.'

I thought it was pretty obvious, actually...

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 2:51 am
by Psyonide
Ah. Truly you are wise in the ways of the stealth 'heaving boner', and I am just a humble novice.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 3:25 am
by TrouserGrandPap
Come on ppl, don't be shy.
Tell here yer worst moments. :D

mithril721 wrote:Where are you from anyway? Just curious, cause it seems like maybe English isn't your language of choice. I don't mean any offense by that or anything... just wondering.


What, my eanglish ain't good? haha

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 4:29 am
by FunnyComic Lover
Low moments eh? Can't say i've had many. When i remember a good one, i'll be sure to let you all know.

I'm sure there's a few.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 4:45 am
by TrouserGrandPap
If you need "inspiration", visit that link I gave in the first poist.
Great stuff. Heh.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 5:35 am
by Meteuro
I don't really have a lowest moment, to be honest. I do have one or two wussy-teenagery ones, but they're just stupid.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 6:15 am
by Psyonide
I now officially love Lowbrow

The human brain can only operate as fast as the slowest brain cells. Excessive intake of alcohol, we all know, kills brain cells, but naturally it attacks the slowest and weakest brain cells first. In this way, regular consumption of beer eliminates the weaker brain cells, making the brain a faster and more efficient machine.


whoa.


its something to think about.

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 10:56 am
by TrouserGrandPap
Mind blowing stuff sometimes, ain't it?

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 1:04 pm
by mithril721
TrouserGrandPap wrote:What, my eanglish ain't good? haha


Actually, your English is no worse than FCL's was when he first came here...

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 3:58 pm
by YarnIsland
So say's Mithril's Signature-

OH SNAP!

PostPosted: Thu Jun 09, 2005 4:02 pm
by Psyonide
Yeah, I wasn't sure how the conclusion that Trouser was a dirty, filthy foreigner was formed from English skills alone. *shrug*