First post!

A virtual soapbox for discussing Ozy and Millie.

Moderator: ozyandmillie

Postby Stingra on Thu Feb 01, 2007 6:36 pm

That's why you cast shield and magical shield miracles over your army while they are moving.
Socially adrift? Join http://z4.invisionfree.com/Social_Drift ... hp?act=idx today!

Piratezim wrote: god why does everyone feel the need to troll the troll? they're never good at it and just come off looking like total dorks when i slam dunk them into a bus of their own idiocy.


In the deep dark hills of Eastern Kentucky
That's the place where I traced my bloodline
And it's there I read on a hillside gravestone
You Will Never Leave Harlan Alive
User avatar
Stingra
Keenspot Despot
 
Posts: 1990
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:04 pm
Location: Between the Blur and the Reality

Postby bloodeye on Fri Feb 02, 2007 6:55 am

Somehow, I doubt that will be enough. Okay, so maybe, maybe, it's enough to survive the initial blast. There's then the thermal excess in the enviroment, radioactive fallout, all cover and provisions destroyed. Assuming they somehow make it thru that, is still the matter of the healthy fortess guard to try and get past.
Nope, think I'm doing fairly well.... though I did just nuke my cable modem access... at least the ion clouds havn't disrupted satellite too much.
User avatar
bloodeye
Keenspot Despot
 
Posts: 1630
Joined: Tue Aug 21, 2001 11:00 pm

Postby ChibiBecca on Fri Feb 02, 2007 7:09 am

*tries to undermine stingy by sneekily digging a deep hole under his army*
User avatar
ChibiBecca
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 4266
Joined: Thu Jun 07, 2001 11:00 pm
Location: England

Postby Stingra on Fri Feb 02, 2007 9:28 am

Hey, thanks for saving me the work of actually digging a grave for you!
Socially adrift? Join http://z4.invisionfree.com/Social_Drift ... hp?act=idx today!

Piratezim wrote: god why does everyone feel the need to troll the troll? they're never good at it and just come off looking like total dorks when i slam dunk them into a bus of their own idiocy.


In the deep dark hills of Eastern Kentucky
That's the place where I traced my bloodline
And it's there I read on a hillside gravestone
You Will Never Leave Harlan Alive
User avatar
Stingra
Keenspot Despot
 
Posts: 1990
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:04 pm
Location: Between the Blur and the Reality

Postby gurshu12 on Fri Feb 02, 2007 6:20 pm

You kind of walked into that one your highness...

*grabs a white glove and slaps Sting* Behave!
Image
Masteroftheweb wrote:
ChibiNekoBoy wrote:People will always hate you for something

And here, we'll hate you for nothing.
User avatar
gurshu12
Keenspot Despot
 
Posts: 2748
Joined: Sat Apr 23, 2005 9:27 am
Location: The plane of mortal existence

Postby Ajac on Fri Feb 02, 2007 7:32 pm

*watches all that's going on.*
Meh. Hey, Queenie! Here, have an army of smilies on me. Use them as you will.

:D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-|: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-| :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :evilgrin: :nervous: :shifty: :smug: :grumble: :-|
"Life is actually very simple. We make it difficult."--Confucious.
"IDIC- Infinite diversity in Infinite combinations."--Gene Roddenberry, the Great Bird of the Galaxy.
Q'apla my trekkie bretheren across teh inter-web!
Ut is est Fio mos non planto is Verum.
God wants Spirtual Fruits, not religious nuts.
User avatar
Ajac
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 8322
Joined: Thu Nov 16, 2006 7:20 pm
Location: Far flung corners of the quantum universe.

Postby ChibiBecca on Fri Feb 02, 2007 8:10 pm

good greif, it's a whole wall of smilies! i'm terrified, yet greatful for this terrible gift! oo

*flings them at stingra for being a meanie*
User avatar
ChibiBecca
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 4266
Joined: Thu Jun 07, 2001 11:00 pm
Location: England

Postby Vex Wolf on Fri Feb 02, 2007 9:02 pm

I am amazed and disgusted by this army :o

*ducks behind random stone wall before one hits him* You have your land Stingra, all we ask is that you pay the godamn taxes! Don't be a fool!
Image
User avatar
Vex Wolf
Grand Poobah Keenspotter
 
Posts: 942
Joined: Sun Jan 29, 2006 11:04 pm
Location: Why do you want to know? Pervert

Postby Marcos on Fri Feb 02, 2007 10:51 pm

Ajac wrote::evil


You messed up.
Image
User avatar
Marcos
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 5105
Joined: Sun Sep 15, 2002 2:53 am
Location: Spokane, Washington, USA

Postby Burningblood on Sat Feb 03, 2007 1:30 am

Suddenly, kittys! Thousands of them!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Also, this is my first post outside of the EGSMayhem forums. Yay!
I wash myself in the shower with Comet and steel wool. I scrape the stubble off my face with a Ka-Bar and use gasoline for aftershave. Then I comb my hair with a live wolverine. I put crystal meth in my coffee. When I go to work, I chase down cars on foot, drag the drivers out, kill them, and then take their cars to work. When I take a smoke break, I burn styrofoam and inhale the fumes. When I go hunting, I just stare at the deer. They follow me home and climb into my freezer. Because they know. They know. ~Regular Daddy
User avatar
Burningblood
Keenspot Despot
 
Posts: 2819
Joined: Sat Jun 04, 2005 1:30 pm
Location: I duno lol

Postby Stingra on Sat Feb 03, 2007 9:44 am

GTFO Spambot.
Socially adrift? Join http://z4.invisionfree.com/Social_Drift ... hp?act=idx today!

Piratezim wrote: god why does everyone feel the need to troll the troll? they're never good at it and just come off looking like total dorks when i slam dunk them into a bus of their own idiocy.


In the deep dark hills of Eastern Kentucky
That's the place where I traced my bloodline
And it's there I read on a hillside gravestone
You Will Never Leave Harlan Alive
User avatar
Stingra
Keenspot Despot
 
Posts: 1990
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:04 pm
Location: Between the Blur and the Reality

Postby Burningblood on Sat Feb 03, 2007 1:12 pm

Who? Me? I am not. Ajac, tell these people who I am. Ajac? WHY HAVE YOU ABANDONED ME!
I wash myself in the shower with Comet and steel wool. I scrape the stubble off my face with a Ka-Bar and use gasoline for aftershave. Then I comb my hair with a live wolverine. I put crystal meth in my coffee. When I go to work, I chase down cars on foot, drag the drivers out, kill them, and then take their cars to work. When I take a smoke break, I burn styrofoam and inhale the fumes. When I go hunting, I just stare at the deer. They follow me home and climb into my freezer. Because they know. They know. ~Regular Daddy
User avatar
Burningblood
Keenspot Despot
 
Posts: 2819
Joined: Sat Jun 04, 2005 1:30 pm
Location: I duno lol

Postby Vex Wolf on Sat Feb 03, 2007 1:30 pm

Don't worry, he hates all who posts in the eg forumz.
Image
User avatar
Vex Wolf
Grand Poobah Keenspotter
 
Posts: 942
Joined: Sun Jan 29, 2006 11:04 pm
Location: Why do you want to know? Pervert

Postby Stingra on Sat Feb 03, 2007 2:18 pm

And I'm sure they all hate me for disrupting their happy little Internet utopia for my own amusement.
Socially adrift? Join http://z4.invisionfree.com/Social_Drift ... hp?act=idx today!

Piratezim wrote: god why does everyone feel the need to troll the troll? they're never good at it and just come off looking like total dorks when i slam dunk them into a bus of their own idiocy.


In the deep dark hills of Eastern Kentucky
That's the place where I traced my bloodline
And it's there I read on a hillside gravestone
You Will Never Leave Harlan Alive
User avatar
Stingra
Keenspot Despot
 
Posts: 1990
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:04 pm
Location: Between the Blur and the Reality

Postby ChibiBecca on Sat Feb 03, 2007 5:56 pm

burningblood earns a cookie for kitties and making me laugh. ^.^
User avatar
ChibiBecca
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 4266
Joined: Thu Jun 07, 2001 11:00 pm
Location: England

Postby Burningblood on Sat Feb 03, 2007 7:46 pm

Yay! Cookies! *nom nom nom*

But Stingra... I love you... Will you marry me?
I wash myself in the shower with Comet and steel wool. I scrape the stubble off my face with a Ka-Bar and use gasoline for aftershave. Then I comb my hair with a live wolverine. I put crystal meth in my coffee. When I go to work, I chase down cars on foot, drag the drivers out, kill them, and then take their cars to work. When I take a smoke break, I burn styrofoam and inhale the fumes. When I go hunting, I just stare at the deer. They follow me home and climb into my freezer. Because they know. They know. ~Regular Daddy
User avatar
Burningblood
Keenspot Despot
 
Posts: 2819
Joined: Sat Jun 04, 2005 1:30 pm
Location: I duno lol

Postby bloodeye on Mon Feb 05, 2007 7:33 am

......I like the second army better.
User avatar
bloodeye
Keenspot Despot
 
Posts: 1630
Joined: Tue Aug 21, 2001 11:00 pm

Postby ChibiBecca on Thu Feb 08, 2007 12:59 pm

rah!
Image
User avatar
ChibiBecca
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 4266
Joined: Thu Jun 07, 2001 11:00 pm
Location: England

Postby bloodeye on Fri Feb 09, 2007 6:42 am

Image
User avatar
bloodeye
Keenspot Despot
 
Posts: 1630
Joined: Tue Aug 21, 2001 11:00 pm

Postby ChibiBecca on Fri Feb 09, 2007 1:02 pm

ah, i love that one. ^^

Image
User avatar
ChibiBecca
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 4266
Joined: Thu Jun 07, 2001 11:00 pm
Location: England

Postby Ajac on Fri Feb 09, 2007 5:53 pm

Burningblood wrote:Who? Me? I am not. Ajac, tell these people who I am. Ajac? WHY HAVE YOU ABANDONED ME!

Discworld novels, mostly. And Stingra, we don't hate you. We just wish we could stick you in a nice, neat little forum along with all the other philosophers in the world, periodically checking in to see what you've come up with. I suppose that mean's I'd have to be in there most of the time, too, but that's life for ya.
"Life is actually very simple. We make it difficult."--Confucious.
"IDIC- Infinite diversity in Infinite combinations."--Gene Roddenberry, the Great Bird of the Galaxy.
Q'apla my trekkie bretheren across teh inter-web!
Ut is est Fio mos non planto is Verum.
God wants Spirtual Fruits, not religious nuts.
User avatar
Ajac
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 8322
Joined: Thu Nov 16, 2006 7:20 pm
Location: Far flung corners of the quantum universe.

did someone say..diskworld?

Postby ChibiBecca on Fri Feb 09, 2007 7:59 pm

Image

duck maaan!

(no idea why it's suddenly gotten popular on DA. >>; )
User avatar
ChibiBecca
Keenspot Juggernaut
 
Posts: 4266
Joined: Thu Jun 07, 2001 11:00 pm
Location: England

Postby bloodeye on Mon Feb 12, 2007 7:03 am

Ajac wrote:
Burningblood wrote:Who? Me? I am not. Ajac, tell these people who I am. Ajac? WHY HAVE YOU ABANDONED ME!

Discworld novels, mostly. And Stingra, we don't hate you. We just wish we could stick you in a nice, neat little forum along with all the other philosophers in the world, periodically checking in to see what you've come up with. I suppose that mean's I'd have to be in there most of the time, too, but that's life for ya.


I kinda doubt that would actually be intresting. Philosophy sorta needs a real world to react off of, otherwise it tends to swiftly fall into an epistomoligical arguement about brains in vats, and lots of mis-quoting of Descartes. 'I flame, therefor I spam.' :-|
User avatar
bloodeye
Keenspot Despot
 
Posts: 1630
Joined: Tue Aug 21, 2001 11:00 pm

Postby Stingra on Mon Feb 12, 2007 10:19 am

Everything I do is just part of a grander social experiment. It's also amusing to watch people get so pissed off yet can do nothing about it because I'm not breaking any rules or commiting bannable offenses.
Socially adrift? Join http://z4.invisionfree.com/Social_Drift ... hp?act=idx today!

Piratezim wrote: god why does everyone feel the need to troll the troll? they're never good at it and just come off looking like total dorks when i slam dunk them into a bus of their own idiocy.


In the deep dark hills of Eastern Kentucky
That's the place where I traced my bloodline
And it's there I read on a hillside gravestone
You Will Never Leave Harlan Alive
User avatar
Stingra
Keenspot Despot
 
Posts: 1990
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:04 pm
Location: Between the Blur and the Reality

Postby Burningblood on Mon Feb 12, 2007 7:13 pm

Is anyone besides me getting really turned on by Stingra?
I wash myself in the shower with Comet and steel wool. I scrape the stubble off my face with a Ka-Bar and use gasoline for aftershave. Then I comb my hair with a live wolverine. I put crystal meth in my coffee. When I go to work, I chase down cars on foot, drag the drivers out, kill them, and then take their cars to work. When I take a smoke break, I burn styrofoam and inhale the fumes. When I go hunting, I just stare at the deer. They follow me home and climb into my freezer. Because they know. They know. ~Regular Daddy
User avatar
Burningblood
Keenspot Despot
 
Posts: 2819
Joined: Sat Jun 04, 2005 1:30 pm
Location: I duno lol

 
PreviousNext

Return to Ozy and Millie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest